dimecres, 27 d’octubre del 2010

DESASTRE A LA CURSA DE REUS VITALITAT !!!!!!!

La primera vegada que em passa. Arribar tarda a una cursa, quin desastre. No m'ho podia creure, un tio com jo que no li agrada arribar ni fent-ho expressament, em vaig quedar sense còrrer i sense estrenar el "puto xip" que fa un any que el tinc i encara no l'he fet servir en cap prova.
Bé, ja m'he desfogat, després del desastre ens vam anar la família García-Ferre al complet a fer la balena a la piscina als Ploms. Quan ja ho tenia tot superat, em vaig trobar a la piscina dos coneguts que "SI QUE HAVIEN CORREGUT", quina ràbia. Però bé, ja m'he tornat a calmar, però aquesta espina me l'haig de treure sinó hi ha res de nou a la mitja de Salou al desembre.
Aquest finde m'he tornat a quedar sol per anar als ermitanyos, i la veritat és que em fa una mica de mandra i més ara que m'empassat 12 qms corrent i no tinc ganes de res. Aprofitaré per anar a comprobar algun track per la zona del priorat, ja que tinc un projecte entre cella i cella i he decidit tirar-ho endavant.
Torno a insistir, si algú vol fer una ruteta pel priorat aquest finde que ho digui.
Apa bona castanyada i "ojo" amb el moscatell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada