dijous, 21 de juliol del 2011

HOLA QUE TAL........

Hola que tal, només puc dir aixó, després de un mesi mig de complerta inactivitat d'aquest blog. Les meves noves ocupacions em tenen absort. Però faré una mica de resum del poc que he fet:
- 12/06 - Cursa d'Esterri, 40 kms d'alta muntanya. Un desastre dels que feia temps que no es veien. Entre la poca forma que portava i un problema d'última hora amb les "punyeteres" plantilles ortopèdiques, hem va fer còrrer amb les sabatilles (que de por si lio queda poca sola) sense plantilles. Un calvari que va durà quasi 7 hores. Ni recordar-ho vull. El Fernandes ja va fer mostra de la seva nova forma física.
- 19/06 - Cursa dels Templers a Lleids, 10 kms. Millor del previst, tot i la pujada final amb rampes acollonants, vaig aconseguir baixar dels 50', em puc donar per satisfet. El Fernandes amb una nova demostració de forma física va marcar un 45' impressionant. També ens va acompanyar "l'entrenador" del Fernandes, que va entrar entre els dos.
- 10/07 - Marxa BTT de Pratdip, 33 kms. Aquí vaig anar amb el Jorge, un papa de l'ampa del Pi del Burgar. M'he adonat que tothom m'està adelantant de forma. Una vegada fet el circuit, que s'ha de recordar que és força exigent, només vaig patir en l'última rampa abans de la baixada per la trialera fins Pratdip. Sobre 3h08' en completar el recorregut. Força bé per fer quasi dos mesos que no tocava la bici.
- 12,19 i 21/7 - Sortides matinals a còrrer, 8'5 kms aprox. Treient els budells per la boca. S'ha de començar en serio amb l'entrenament sinó al novembre correrà la marató "ta tia nana".
S'ha de dir que estem en plena dieta per baixar pes, de moment amb bons resultats. He aconseguit perdre en 3 dies 3,6 kilos, això vol dir alguna cosa, no?

De cara al futur, aquest divendres cursa nocturna de Sant Jaume a Reus amb la Mònica Trupi, 10 kms mixtes terra-asfalt. I ja veurem que més.

A veure si us puc tenir més actualitzats. Fins aviat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada