divendres, 10 de juny del 2011

TORNA LA RESISTENCIA

Mataró, 5 de juny, 07:15 hores del matí, allà vaig preparat per fer el primer triatló de la temporada. Em trobo amb el Javier Belvis i els seus germans i companys del Triatló Vallirana que també participaven. Però la pluja esgarra aquest debut. Una incansable pluja que va començar abans d'entrar a Barcelona i ja no va parar, va obligar a la direcció de cursa juntament amb els representants dels clubs a suspendre el tram de ciclisme degut als molts tolls que havien a la carretera i que feien molt perillosa la prova. Es va optar per canviar el tram de ciclisme per un tram més llarg de natació, 1000 mts. O sigui que es va convertir en un Aquatló, pos a debutar en aquatló (el que no es contenta es per que no vol).
Amb una mica de respecte pel tram de natació, ja que mai havia nedat al mar més de 750 mts, el vaig superar molt bé, sense dubtes ni problemes. Trancisió i a correr, 5 kms per l'espigó del port esportiu. Jo no se si va ser el constipat que vaig arrossegar tota la setmana o el no poder correr durant tants mesos pel taló però el cos no funcionava. Poc a poc vaig anar perdent llocs, fins un total de 20 més o menys a la línia de meta.
Ara tocarà començar a correr per poder arribar en condicions a la cursa dels Templers a Lleida el dia 19, una cursa de 10 kms.
Però abans, aprofitarem aquest finde llarg a la vall del Cardòs per anar diumenge a la marxa de resistència de les Valls d'Aneu, una marxa de 40 kms amb +1200 mts de desnivell, per fer una mica de boca de cara als 15 pobles a l'agost. Suposo que dissabte farem una ulladeta a la cuita del sol, cursa de pujada al Monteixo amb uns +1680 mts de desnivell. S'ha de dir que nosaltres anavem a la vall per participar, però es clar, 40€ per correr muntanya amunt, como que la crisi no ho permet.
Ja us enviaré crònica del finde. Que us provi a tots aquest finde llarg.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada