dilluns, 18 d’abril del 2011

REUS TRAIL SOLIDARI A TOPEEEEEEEE

Un finde força complet. Divendres tarda sortida btt amb ruta sense gaire desnivell però amb ritme "alegre" per rodar. El recorregut va ser pujada a l'Aleixar per les canteres de Castellvell. Després cap a Vilaplana pel PR i cap a l'urbanització Portugal per tornar a baixar a l'Aleixar. Després cap a les Borges, carretera de Riudoms i camí fins al poble. Tornada cap a Reus i remat final amb pujada al Pere Mata, baixada per la boca de la mina i cervesseta al Santi (Formatjada). Total de 40 quilòmetres en 2:30 aproximadament.

Dissabte cap a Sant Quintí de Mediona per participar al Raid d'aventura. El Gerard que últimament està força animat amb aquesta activitat i jo (que també ho estic), ens vam plantar per tal de participar en aquesta nova categoria, la Familiar, on participa un adult amb 1 o 2 menors.

La sortida era a les 12 del migdia i constava de una prova doble d'orientació, a peu i un altra de btt, i finalment un circuit de cordes, que aquesta vegada es feia en un parc d'aventura que hi ha al poble. Per no colapsar el parc, es van fer dos grups, i els nens més petits vam anar directament a les cordes mentre els grans feien el circuit d'orientació a peu.
Al final del circuit de cordes que eren dues voltes pels nens, als pares ens tocava baixar per una tirolina. Ja em coneixeu i el meu vèrtig a les alçades, així que no m'ho vaig pensar, en pic estava lligar.......bansaiiiiiiiiiii.
Després cap al box a recollir el plànol d'orientació a peu i fer una volteta pel poble, que per cert té força desnivell. Es tractava de trobar 5 dels 8 punts que hi estaven amagats, nosaltres vam fer 6.
En acabar, orientació en btt. Trobar 4 punts en un circuit que ens portava a dalt d'un turonet, que va ser on van començar els problemes amb la bici pel Gerard, però que s'ha de dir que ha millorat bastant.
Tot fet i cap a meta, arribada primers i amb el tio pinxo del Gerard content com un gíngol. A recuperar forces amb la pasta party i a esperar unes quantes horetes a l'entrega de premis, hores que em va fer jugar a futbol per variar. Ara ja pregunta quan serà el proper, que suposo hi anirem a l'Hospitalet de l'Infant al juny.

RECUPERANT FORCES

Diumenge, paradeta de samarretes a l'Almostrek, cursa de muntanya organitzada pel amics de Tretzesports i on vam patir la cara i la creu de les curses. Comencem per la cara, el debut de la Montsant en una cursa. Va participar a la categoria mini, de 3 a 5 anys, però que la gran majoria ni hi arribaven.
La creu, la caiguda del Gerard a la seva cursa i que va fer que al vespre la Natàlia el va haver de portar a l'hospital on després d'una radio i un "magreillo" per part del Traumatòleg, l'hi han possat un ferret, però sense res trencat.
Dóna gust veure als amics lluïnt les nostres samarretes a les proves, en aquest cas l'Edu i la Susanna.