dilluns, 28 de febrer del 2011

DIOSSSSSSS, QUINA CURSA A LA MITJA DE CAMBRILS

"Queridos amigos", sobren les paraules. Amb mentalitat de fer la cursa que portava prevista, ahir vaig lograr el meu objectiu a la mitja marató de Cambrils, cursa on l'any passat vaig fer un temps de 2:01 hores.
El dia acompanyava, solet, una mica de vent però lo just per poder còrrer amb tranquilitat i ganes que no faltaven. Vaig buscar a la sortida el meu grup, l'objectiu era intentar fer 1:50 (que ja era l'objectiu de l'any passat, però el Fernandes em va enganyar i així vam acabar), un temps crec que dins les meves posibilitats.
Vaig sortir amb un ritme fluix per tal d'escalfar bé les cames i no caure en el habitual error de sortir cremat i petar a mitja cursa (com l'any anterior), esperant a veure la llebre dels 1:50 per enganxar-me al grup. No la veia, doncs jo al meu ritme que era aproximadament de 5:30 el quilòmetre. El cos bé, tot correcte, pas dels primers 10 qms ja a ritme més viu i sense veure la llebre, o jo anava massa ràpid o és que al final anava davant meu.
Al quilòmetre 12 en un carrer d'anada i tornada em vaig creuar amb el grup d'1:50, collonera anava davant meu, això volia dir que anava massa lent. En vista de que havien forces, vaig pujar encara més el ritme, ja per sota dels 5:00 per quilòmetre, fins que entre el quilòmetre 14-15 aprox els vaig atrapar, pero em trobava bé i vaig decidir tirar a aquell ritme que m'estava fent adelantar moltíssima gent. Al 17 vaig agafar un company que corria més o menys com jo, però ell venia a aquell ritme de feia estona, així que el vaig atrapar i vam còrrer junts fins l'últim quilòmetre on va canviar una mica el ritme i ja no vaig poder seguir-lo fins a meta.
Al final un temps d'1:46 i posició 522, molt content amb les meves sensacions. Vaig acabar molt sencer excepte per un problema al taló esquerra que quasi no em deixa caminar.
Els altres companys del Ferrocolat, l'edu i el seu germà 1:38 i 1:37 respectivament, "diosnidó" quines maquines de còrrer.
Diumenge vinent, btt de la Granadella amb la seva corresponent calçotada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada