dilluns, 30 d’agost del 2010

SORTIDA I DUATLO, PAGANT LES CONSEQÜÈNCIES

Amb retard arriben les cròniques de les activitats del mes d'agost, ja se sap, les vacances.............
Doncs el 7 vam fer una sortideta en btt amb el Jordi Rosell, la primera que feiem junts després de la seva lesió i llarga recuperació. Com a resenya dir que el Tomàs una vegada més es va allargar la nit i al matí ens va tornar a deixar en "l'estacada". Vam fer una ruteta de uns 42 qms aprox. camí de Montbrió-Riudecanyes-Botarell i Riudecols. De tornada per les Borges-Riudoms i cap a casa. Va servir una miqueta de rodatge pel dia següent que tenia duatló i potser feia .... puffffff ..... que no agafava la btt.
Diumenge, aquesta vegada amb els companys del FerroColat (Gabi, Albert i Eduard), vam anar al duatló de Els Pallaresos. De seguida em vaig adonar que els quilòmetres del dia anterior amb el Jordi estaven passant factura. Vaig sortir per intentar seguir a l'Edu que és un crack amb això de còrrer, però al 1,5 qms, ja ho vaig donar per imposible i a més abans d'arribar al canvi per la bici ja m'havia adelantat el Gabi, això pintava a desastre. Amb la bici em vaig proposar recuperar el temps perdut, però també vaig fer figueretes. Amb les cames carregadíssimes i adelantat pel Gabi i l'Edu, vaig arribar al segon canvi, amb la sorpresa que no havia arribat ningú del FerroColat.
Vaig fer el meu sector i vaig acabar per davant d'ells que s'havien perdut en els últims quilómetres de btt.
Vaig salvar l'honor pels péls.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada