dimarts, 20 de juliol del 2010

TRIATLO DE LA VILA, DE POC M'OFEGO

Si senyors, després de una temporadeta sense entrenar per culpa de les tensions de la feina (i per que ja estava apuntat), diumenge vaig tornar al que va ser el meu primer triatló, el triatló de la vila a Barcelona.
Dissabte una escapada a buscar els dorsals i petita visita al mercadet del triatló. Diumenge el gran dia, diana a les 5:20 hores del matí ja amb tot preparat per la marxa, només faltava carregar la bici i "carretera i manta". Sense més complicacions arribo a Bcn sobre les 7:15h, just per preparar el  material i entrar als boxes a deixar-ho tot preparat. Tenia la sortida a les 8:20 hores, la segona de les 5 previstes. En aquesta sortida estavem els federats amb temps "malillos" i les dones, les "pofesionaas". Després de fer la cua més llarga del dia per fer una visita al sr.Poliklyn, arribo just 5 minuts abans de la sortida. Sense temps de calentar i amb una mar força moguda, quan em vaig voler adonar ja era a l'aigua. Molt mala mar i amb unes ulleres que estrenava i que aniran directament a la brossa, NO S'HI VEIEN NI LES BOIES. Amb un ritme molt dolent vaig aconseguir arribar a la platja amb un temps de quasi 26 minuts, el meu temps normal està sobre els 19. Doblat per alguns del primers de la tercera sortida, enfilo la pujada per fer el sector de bicicleta. Aquesta vegada si, no vaig fallar i sense cap problema en el sector i una mitja de 32km/h en els 20qms, arribo al box per calçar-me les bambes i fer els 5 qms a peu, que acostuma a ser el pitjor dels tres.
Amb un flato de cavall, un sol de justicia a 3/4 de 10 del matí, però amb força gent a l'arribada, et canvia la cara de patiment per la de satisfacció per haver finalitzat una prova més, que al final és el meu objectiu.
Després de les comprobacions pertinents, he acabat a la posició 1382 de la general amb 1:33, no està mal per haver-la cagat nedant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada