diumenge, 23 de maig de 2010

BONES SENSACIONS AL TRIATLO DE GAVA

Amb un dia espectacular, avui hem anat a Gavà a fer el primer triatló d'aquest any. En aquesta prova es podia competir en categoria olímpica (1.5-40-10) o en sprint (0.75-20-5)que és la meva. Una bona matinada (2/4 de 6) i carretera cap a Gavà on s'havia d'estar abans de les 7:30 per recollir dorsals. Una vegada allà i amb els dorsals a la mà, a preparar el material i cap a boxes (tancament a 8:30). Després a fer temps veient les dues sortides de la distància olímpica, ja que fins les 9:45 no tenia la meva sortida. Una mica de calentament i tot a punt.
Puntuals ens donen la sortida. Com es habitual em col.loco en un costat per no rebre gaires castanyes i a nedar, poquet a poquet que fins que no porto 300 metres no vaig calent (esportivament parlant, eh). Un temps de 19 minuts, exactament igual que l'any passat a Barcelona. M'he trobat força bé i cap a buscar la bicicleta per fer un circuit que pensaba pla però amb "repexons" amagats. El primer sector he aconseguit rodar amb un grup de uns 6 ciclistes on ja eren barrejats de les dues distàncies. Amb velocitats de 32 a 36 km/h he fet els primers 12 km amb ells, però ells seguien a aquell ritme a les pujades i un servidor ha començat a fer figa. Tornant he agafat un altre grup amb un ritme semblant al meu i fins el box per fer l'últim sector a peu pel passeig de la platja.
Pensava que seria on més patiria (és habitualment on perdo moltes posicions) però aquesta vegada m'he trobat fort i al final fins i tot jo he adelantat algun company. Al final un temps molt semblant al de Barcelona (1:31:56) i posicio 228 de la general sprint (43 de veterans, si si que ja soc veterà).
Ara, a esperar dintre de 15 dies la Reus-Prades-Reus i preparar-la una miqueta, a veure si podem baixar de 8:01 de l'any passat (com a mínim el minut).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada