diumenge, 7 de febrer del 2010

QUIN RITME AL DUATLO DE LA PINEDA

Diumenge solejat a Vilaseca per fer la Duatló Popular. Vaig arribar i com sempre, (bé ja a la categoria de veterans, uuuuuuoooooooohhhhhhhhhhh) recollida de dorsals, però aquest any amb un incovenient que després ha portat a confussió a l'organització. Primer no trobaven el meu dorsal (18) i finalment m'han assignat el 65.
Abans de la sortida m'he trobat amb un vell conegut que es dedica a fer curses a peu i alguna cosa de bicicleta i que era el seu primer duatló i m'ha demanat de venir amb mí.
Sortida i ell ha portat el ritme de la cursa a peu, I QUIN RITME, 4:30 minuts per km, un ritme que ni per casualitat es el meu, que ronda els 5:15, però finalment he aconseguit fer el primer sector de 4 kms amb ell. Al segon sector em tocava a mí marcar el ritme, eren 12 km de btt amb dos zones força diferenciades. La primer de plat gran i rodar a fondo i la segona un tram de trencacames i una rampa de formigó de una pendent de aproximadament el 30%. He intentat que es col.loqués a roda per tal de tirar d'ell però no ha pogut seguir el ritme i però als 2 kms ja s'ha despenjat i he tirat sol. En l'última transició, he sortit amb l'intenció de superar un parell de companys de l'arribada de btt i que havien marxar mentre feia el canvi de sabates. Al final he aconseguit superar un dels dos.
El meu temps ha sigut, segons el meu crono de 1:03, i aquí han vingut els problemes a l'arribada ja em deien que havia arribat el 10 i els he dit que no podia ser. Tot ha vingut per què al final han assignat el dorsal 18 a un nou participant i, TACHANNNNNNNNN s'han fet la pixa un lio amb qui era qui.
Esperarem a demà a veure quin temps em donen i en quina posició quedo a la classificació general i per categoria (de veterans, es clar).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada