diumenge, 27 de setembre del 2009

CAMINADA I CURSA DE CASTELLVELL

Dissabte a la tarda ens vam apropar a Castellvell, ja que feien la segona cursa i caminada de muntanya. Amb un recorregut de uns 10.2 km i poc desnivell però força explosiu.
Mitja hora abans de la sortida que estava prevista per les 17:oo cero cero, ja estavem preparats, el Xèmon, la Susanna, el Rafa i un servidor. Jo en principi volia còrrer, però diumenge tenia triatló i no vaig gossar a fer-me el valent.
En principi es tractava de fer la marxa a un ritme normalet i tots junts amb la resta de gent, però a la primera pujada ja ens vam trobar al capdavant de tots i es clar, llavors la sang es calenta. Fent una mica de clase de caminada a ritme amb el Rafa, aviat ens vam començar a distanciar juntament amb el Xèmon, la Susanna i un noi que es va apuntar al nostre grupet, de la resta del personal.
Els vaig animar a la baixada al "ritme legionario", en principi no volien però de seguit els vaig veure com a la primera baixada es van tirar al trote tots. Aquí va ser on es va decidir el rumb de la caminada. Ens veien bufant el clatell algun que altre personatge corrent. Llavors la sang ja va començar a bullir i "això no se pot permitir". Quan es va acabar la baixada portava darrera una noia corrent i ja no vaig poder parar el ritme, i després d'un tram curt per la riera del Salt, arribem a una pujada que calculo "a bote pronto" del 40 o 50%, i ja em vaig quedar sol.
Després de creuar la riera de Maspujols i enfilant cap a Castellvell, passem per un tram de camp a través i ja cap el camí del Puig que ens dona entrada al poble, on darrera torno a tenir la noia (que s'ha de dir que ja venia fossa de correr), però allí estava jo per enfonsar-la en la miseria, quan li vaig ensenyar la pujada a l'ermita de Santa Anna i en la que ja em vaig escapar definitivament. Igual que a Almoster entrada el primer, sense ser agafat pels corredors i sense corre cap tram "con dos co.........s".
Entre els 10 primers, si no em fallen els càlculs vam estar tot el grupet de caminaires.
Quan penjin les fotos i classificacions les posaré als apartats corresponents.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada