dilluns, 24 d’agost del 2009

DUATLO DELS PALLARESOS

Per finalitzar un cap de setmana intens (sortida btt el dia 7 i caminada nocturna el 8) el dia 9 vaig anar al duatló del Pallaresos. Es tractava d'un duatló de muntanya de unes distàncies de 5+17+3 aproximadament. Una miqueta d'escalfament i tot preparat pel breafing d'abans de la sortida. Sortim a les 9:30 el primer sector a peu. Un sector força empinat, dels que aviat fan la tria. Com es costum en un servidor, tot i l'escalfament, em va costar molt agafar un ritme de cursa que pogués mantenir i això va provocar que perdés ràpidament llocs, uns 25 aprox.. Primera transició, a la bici, on tot i els problemes a la transmissió que em feien saltar els pinyons amunt i avall sense control, vaig recuperar força llocs per uns senderons força tècnics, amb molt terreny pedregòs i una trialera amb un final en un salt de uns 70 cms, que lògicament no vaig saltar. Última transició i segon sector a peu que comença amb una pujada espectacular de uns 400 mt que fa que et marxi el poc que et quedava de forces. Un tram de baixada i enfilem cap el poble per arribar a la meta en una força bona 51 posició. No hi han fotos, però que cadascú s'imagini el que vulgui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada