dilluns, 23 de juliol del 2012

MOLT BONES SENSACIONS

Així defineixo la participació aquest divendres passat a la cursa nocturna de Sant Jaume. Una clàsica en la que aquest any només hem anat el Gabi i un servidor. A diferència de l'any passat i començant a notar els entrenaments matiners amb els colegues triatletes, el meu cos s'ha trobat força bé i prova d'això és el temps, per sota dels 50' quan l'any passat van sortir els 55'.
El seny comença a crèixer al meu interior i ja s'han acabat les curses amb sortida de "pura sang" i arribada de ruc. Vaig sortir amb un objectiu clar, arribar amb forces suficients per no defallir en els últims kilòmetre com l'any anterior. Corren a una mitja de 10,50 km/h, vaig trobar una bona llebre, això si fins el km 6,5 que entre la pujada i un canvi de ritme, ens vam despedir fins la meta. Finalment va sortir una mitja de 4,55 min/km.
Pel camí vaig trobar la Mònica que sembla que això de estar a Zurich no li prova gaire, jejeje.
El meu germà Gabi i com despedida (espero que temporal) de la vida esportiva, va arribar amb molts problemes pel seu fotut estat de salut.
Ara a continuar els entrenaments i a veure si un calenton ens porta dissabte nit a fer la Cursa dels Cocons a Tivenys, 24km de muntanya amb 1116 mts de desnivell, pero de moment la cosa està complicada.

Apa estem en contacte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada