diumenge, 12 de desembre del 2010

BONA CURSA A CORNELLA DEL TERRI

Amb un temps quasi de primavera ens vam aixecar diumenge. Una mica de "rasca matinera" que a la que va sortir el sol va desaparèixer (i també quan es comença a còrrer marxa normalment).
La nit havia estat una mica moguda, amb sopar de raclette i fondue, birretes i vi, i per rematar en Lluís que és el company de la foto i feia d'amfitrió, va treure la seva col.lecció de ginebres de disseny, o sigui com una col.lecció de maltes si parlem de whisky. Evidentment no li podia fer el lleig, així que me n'hi vaig "arriar" un parell i quan ja tocava el tercer vaig decidir plegar i anar a dormir (més o menys 2/4 de dues).
Al matí, un café amb llet i vaig anar cap el pavelló per tal d'inscriure'm i de camí recollir el dorsal del Lluís. Vaig trobar molt d'ambient, Cornellà es un poble rel.lativament petit i per tots els carrers s'hi trobaven corredors i corredores escalfant.
Nosaltres també, a 2/4 de 10 tocats sortim al carrer que just està a la plaça del poble i des d'on es feia la sortida. El Lluís es va trobar un altre company seu i com al poble tothom es conèix li va tocar llençar el coet de sortida. Vaig sortir com a Salou de menys a més, però aquesta vegada no era pla, als 400 metres primera pujada no gaire llarga però collò fa pujada. Al quilòmetre 2 ja haviem fet tres de pujades i baixades i quan vaig mirar el pulsòmetre anava a 193 ppm, així que vaig decidir baixar més el ritme, la resta de la cursa "más de lo mismo" pujar i baixar com a 9, 10 u 11 vegades més, sobretot una després del quilòmetre 7, on hi havia un home que animava amb molta energia a tothom, per algo era, una rampa de camp a través que no te gaire a envejar a la "lagartija" de la mussara per qui la conegui. Finalment i com de costum una apretada per recuperar unes quantes posicions perdudes a les pujades finals i meta, 49:31 segons el meu crono, només 2:30 més que a Salou que era plana i sense entrenar pràcticament en dues setmanes, ja puc estar content (i qui no es contenta es per que no vol). En Lluís va arribar amb un temps de 56:?? i el seu company una mica més tard.
Ja penjaré classificacions i fotos quan les possin a la web de l'ajuntament.

D'altra banda, ja he vist que el Jordi Rosell va anar a Cabra i sembla que solet, benvingut al club, una meritòria posició 40 en la seva primera prova després de la lesió, FELICITATS COMPANY.

Als amics del Ferro Colat, a veure si ens animem a fer alguna coseta, us proposso les Sant Silvestres de Salou (5qms) i Reus (4,5qms). Jo vaig fent internacional el grup.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada