diumenge, 14 de novembre del 2010

IMPECABLE, IM-PE-CA-BLE

Objectiu aconseguit. Tot i anar a dormir a les dues de la matinada, vaig aconseguir baixar dels 50' a la cursa de Port Aventura. Una cursa molt extranya, on veies gent que corria la marató a ritme meu de 10 qms. Sortida mesurada per no caure en la tentativa de sortir a tot gas i petar a mig camí, així doncs cap al final i sense presa.
Al quilòmetre dos ja havia preparat les cames a un ritme per sota dels 5' que és un ritme que només he corregut a l'últim triatló Garmin i al primer sector del duatló de Vilaseca i que quasi me moro en l'intent. Sense presa però cada vegada més ràpid arribo al qm.6,5 on giravem per tornar a meta amb bones sensacions i havent adelantat força gent que havia sortit com ho feia jo en altres ocasions.
Poc a poc, superant personal, fins arribar als últims 300 metres on veient un grupet davant decideixo "echar" el resto i fer un semisprint que em porta a entrar per meta amb 47'00'' segons el meu crono i 47'01'' segons l'oficial (no vindrà d'aquí), això sí, després de passar l'arc de meta no veia ni si era de dia o de nit, amb un tope de 195 pulsacions de poc m'hi quedo.
En definitiva, un bon matí d'atletisme i de preparació per les san silvestres d'aquest any.
Segons el llistat i esperant penjin els resultats definitius he quedat el 266 de la general i el 70 de la meva categoria, us recordo que ja corro com a veterà, ehhhhhh poca broma.
Vinga, estarem en contacte.
Us deixo unes fotos de la previa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada