diumenge, 21 de març del 2010

VISITA AL RAID DE CAMBRILS

Aquest dissabte vaig fer una escapadeta a fer una ullada al Raid de Cambrils que organitza Naturetime i Centre exc. Vilaseca. L'objectiu principal era haver participat però degut a la falta d'un company d'aventura..... un altre any serà.
Aprofitant l'avinentessa, vaig baixar amb la bici de carretera, per rodar una miqueta i no dir que no faria res tampoc aquest finde. Quan vaig arribar a Cambrils just començaven les transicions del trekking d'orientació cap a la ruta en btt. Vaig veure una estona els canvis i vaig anar a esperar als participants a la prova de kaiaks, per cert força divertida.
Després vaig tornar a la sortida, ara meta, per fer l'últim sector, el de cordes. Un tram d'escalada de uns 4 metres, més un pas per un pont tibetà i un rapel de 4 metres.
Vist lo vist, si l'any vinent no tinc company, em tocarà "echarle güebos" i apuntar-me sol a la categoria èlit, o sigui que ja estic començant a escalar i rapelar per superar el vertígen.
A l'apartat fotos en teniu més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada