dimarts, 9 de març del 2010

MARXA DE L'OLI A LA GRANADELLA........ I CALÇOTS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Diumenge com ja és tradició, vam anar a fer la marxa de btt de la Granadella. Aquest any amb les coses clares (per evitar els malentessos de l'any passat amb les rutes a fer), vam fer tots la cursa de 25km., i quan dic tots erem els germans Fernandes i un servidor.
Molt animats i amb un dia força acceptable (la pluja es va aguantar fins al migdia), sortiem a les 9 del matí entre mig dels dos-cents i pico participants d'ahir. Segons el Fernandes haviem de sortir al capdavant per sortir a la foto, però bé ja se sap, "sortida de cavall arribada de burro", pero aquesta vegada no va ser així. Jo vaig sortir amb ell i de seguit em vaig trobar rodant amb el personal ràpid de la cursa de 50 kms. La resta de la ruta no va tenir cap més sobresalt, exceptuant una petita "pàjara" a mitja marxa degut al fort ritme per seguir als "matxotes" de la llarga. Passat el desviament de les dues proves, és quan em vaig trobar la sorpresa. Un motorista de l'organització venia de cara a mí cridant-me i no entenia res, fins que al meu costat em va dir "vas el novè", ÒSTIESSSSSS, novè de la marxa curta i amb tres personatges al davant, això volia dir que si "echaba" es resto potser podria millorar encara més, però el trio de davant era massa fort. Vés per on, un dels tres va fer la pirula en la última pujada per entrar al poble i es va tirar per un caminet a la part baixa de l'arribada, quan vaig arribar dalt per enfilar el descens definitiu, allà estava ell, just davant meu i quin va ser el meu pensament: "a por el", vaig treure la destral i en una baixada d'escàndol em vaig colar el vuitè, jejeje això passa per pirulero.
Contents pel circuit, nou d'aquest any, força variat i trencacames, a tots ens va agradar força. Un temps rondant 1:15 - 1:20 aproximadament ja que no vaig encendre el crono i no hi havia temps oficial.
Després cap a la granja a fer uns calçots amb carn a la brassa i celebrar l'aniversari del Castany que en va fer 75 i està fet un xaval. Colló, a veure si nosaltres arribem així.

Pel proper cap de setmana està en l'aire la marxa d'Almatret, però ja ho decidirem a finals de setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada