diumenge, 31 de gener del 2010

SORTIDA PER TERRES LLUNYANES

Divendres al vespre i quan ja tothom estava dormint (o fent altres coses brutes), es va decidir fer una sortideta de la qual em van encarregar que fos per llocs que no fossin l'habitual Montbrió-Riudecanyes-etc.... ó Aleixar-Vilaplana, etc...., així que vaig agafar el GPS i mira per on, la zona de l'Alt Camp no la coneixiem gaire, doncs cap allà que vam anar.
La concentració, en contra de la meva voluntat, va ser a les 9 del matí. Teóricament acompanyat del Gabi, l'Albert P. i el sempre imprevissible Tomas. Finalment i sense el Tomas, per variar (la nit se li va ajuntar amb el dia), eren quasi 2/4 de 10 que començavem a pedalar. Sortida de Reus direcció a Vilallonga, després La Massó i fins a Vallmoll. De camí cap a Nulles vam poder presenciar l'esplendor d'un àliga que la vam tenir a dos metres de nosaltres, "ALGO ENORME", molt guapo. Després de la "flipada col.lectiva" arribem a Nulles on ens fem unes fotos amb la cooperativa modernista del poble.
Passat ja Nulles i direcció Renau ens arriba el primer contratemps, caiguda espectacular del Gabi i sort del casc per que va fotre un "sebot" a terra que va marcar fins i tot el casc, manillar tort i fart de riure per part meva, como no. Aprofitem a Renau per menjar una mica i descansar.
Se'ns havia fet molt tard, però aquí no acaben els contratemps, després d'una baixada per una trialera força ràpida, agafem el camí cap a La Secuita on trobem una prova d'enduro amb motos. Que bonic es veure corre motos, sobretot quan venen pel mateix camí que tu i de CARA.
Finalment deixem el tram de les motos i ara si ens dispossem a tornar cap a casa, no abans sense passar per un tram al costat d'un riu ple de canyes caigudes, pedres i sorra. Passem Vistabella, Les Gunyoles i tornem a La Massó un altre cop. Força carregadets de cames, pedalem fins a Reus (que costa arribar un ou). A 1/4 de dues de la tarda fem l'entrada triomfal a la població (jo ja m'havia avançat, no volia arribar tard a la bronca que m'esperava), jo vaig arribar a casa a 1/4 i mig de dues, però els dos companys van trigar anys i panys, ja que l'últim va arribar a casa seva a 3/4 de tres.
La pròxima (si es que volen tornar a venir amb mí) serà més light i no caldrà fer més de 60 kms.
Us deixo un link amb unes fotos de la sortida, i una de l'aligot en mig d'un camp.
I el cap de setmana que ve, a tope amb el duatló de Vilaseca. (Encara esteu a temps de venir si algú s'anima).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada