divendres, 1 de gener del 2010

ESMORZAR A LES ANTENES, UNA TRADICIÓ

Com cada any i ja fa uns quants l'últim dia de l'any l'hem aprofitat per anar a fer un esmorzar a les antenes de la Mussara. Una excursioneta per tancar l'any i de camí per preparar forat per l'àpat de la nit . Aquesta vegada hem anat, repetint de l'any anterior un servidor, la Susanna i el Rafa, i per primera vegada el Jordi Rosell.
Hem sortit a les 8 del matí que encara s'hi veia poc i sabent el que teniem per endavant vam començar a caminar. Primer el coll de la Batalla i després comencem a pujar el tram més llarg de pujada, que no el més dur. Arribem a la carretera i comencem a veure lo bé que es porten alguns aficionats als rallis, o boletaires de can fanga, o vés a saber qui, però de MERDA la que vulguis per cunetes i caminets a prop de la carretera. Seguim cap amunt i arribem a la bassa dels forestals. Baixem una mica fins a la font del roure i enfilem el tram més dur de la pujada, el conegut per nosaltres com el "lagartijes". Dura pujada, que junt amb la humitat que hi havia a terra, encara la feien més difícil de pujar.
Però després, TOMA JA, dia despejat i vistes espectaculars. Aquesta vegada es veia perfectament Montserrat.
Esmorzar espectacular, amb vi i postre inclòs, i de tornada cap a casa hem recollit una mica de la porqueria que havia pel camí, dos bosses plenes.
Ja començo a contar els dies fins l'any vinent.
PD: El pic més alt de Tarragona és el Monte Caro (1447 mt) i el Tossal de la Baltasana en té 1202 mts.