diumenge, 17 de gener del 2010

3r.QUART DE MARATO DE REUS

Matí perfecte per fer una cursa a peu. Sense núvols i amb una temperatura prou agradable.
Un mica d'escalfament i preparats per la primera cursa a peu de l'any. No es trata de una cursa de muntanya aquesta vegada, sino de una cursa d'asfalt. Ja anirà bé per preparar l'objectiu que ens vam marcar amb el Fernandes per aquest any, fer una marató sensera (igual ens hem passat una mica).
Preparats a la línia de sortida, Susanna, Maria i un servidor. A les 10:00 cero cero, sortida puntual i primers carrers de cursa costa amunt. Ja havia vingut corrent des de casa, així que no necessitava gaire escalfament. Amb un ritme força alegre em trobava bé durant els primers 4 kms, però vaig sentir que pitava massa sovint l'alarma del pulsòmetre, el vaig comprobar i portava una mitja de 196 ppm, anava massa per sobre del meu ritme tot i sentir-me bé, així que vaig decidir baixar el ritme.
Per darrera venia força sensera la Susanna, que te un fons molt bó, i més al final la Maria. A la segona volta em vaig posar a "roda" de un d'aquests homes de 60 anys dels que no tenen presa ni pausa per aconseguir un ritme constant, però com era d'esperar els vaig anar perdent els últims 2 kms. Finalment, arribada a meta amb un temps per sota de l'hora, 52'27,1 que era el meu objectiu.
Susanna va arribar amb un temps de 1:04 i Maria 1:12, sempre esperant els temps oficials.
La pròxima es de muntanya a Montbrió també de 10 kms.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada