dilluns, 16 de novembre del 2009

SORTIDETA DE DIUMENGE

Diumenge passat i després de moltes vegades de "fer-se l'estret", per fi vaig sortir en bici amb "el cuñao". Sorpresa gran quan em va dir dissabte, demà volia sortir en bici un ratet, ohhhhhhhh no deixarem perdre l'oportunitat. I a més era cert !!!!!!!!!!!
Vam quedar a una hora que no afectés el metabolisme del cuñao, a les 9 del matí, vam recollir al company Jorge i després encara ens vam trobar un amic dels dos que pujava de Cambrils. Una vegada a Riudoms i sobre les 9:45 vam decidir sortir direcció a Riudecanyes per tal de fer la ruta del camí del trenet. Amb un ritme força alegre ens plantem en un flaix a Riudecanyes i enfilem la carretera del Castell per trobar el desviament cap a la pista de pujada.
Rampes d'asfalt i dures rampes de terra després que ens feien sortir la suor en ple novembre. Una vegada pujat el tram més dur, un puja-baixa fins trobar la baixada definitiva que ens deixa a Duesaigües. Una altra vegada puja-baixa fins a arribar a la pista del pantà de Riudecanyes, omplim ampolles a la font de la plaça i retorn cap a Reus, amb una velocitat d'escàndol en el tram de Riudecanyes a Montbrió fent-se petar tota bici que es movia. Deixem al company que retorna a Cambrils per la riera de Riudecanyes i nosaltres fins a Reus.
Sortida força entretinguda i força ràpida, tot i la parada a fer el cafetó i croissant a Riudecanyes.
No tenim fotos per què a tanta velocitat haurien sortit mogudes, jejejejejejejeje.