dilluns, 3 d’agost del 2009

PRIMERA MARXA BTT A CASTELLVELL DEL CAMP

A continuació us adjunto la crònica de la marxa de btt que es va fer diumenge a Castellvell del Camp, amb motiu dels actes de la seva festa major. Les cròniques estan literalment com les han escrit el Joaquim petit i Joaquín pare.
Joaquim Jaldo (junior).
una mica tard, “com sempre” però surto el primer de tots una bona estona, fins que em diuen que doni el tomb que m’equivocat, llavors tiro enrere i me fan donar la volta per anar per mateix camí que anava, “es clar perden posicions”, llavors poso la marxa 6 i vaig avançant fins que els grans es van per un altre camí i els petits per un altre, i continuo avançant, fins que arribo a la baixada, vaig un descens vertiginós, mentre que els demes baixen caminant, menys un que anava com jo, llavors ja es tot pla i començo a tirar fins Castellvell i arribo a l’obra de Jaldo “antigues escoles” i con era pujada avanço al primer i per tant com a 100 metres esta la meta i arribo primer. Premi un entrepà de 25 cm de pernil.
Grup BTT 44 Dents.
Escalfant motors, como no l’ Antonio, ha arribat una hora abans del previst, no volia quedar-se sense dorsal, desprès el Carles i jo i per últim l’ Esteban. Comença la cursa, Carles, Antonio i jo els primers, portaven un minut d’ avantatge, però ens hem equivocat de camí, i al donar la volta ens em col·locat al mig del grup, l’ Antonio a començat a tirar, però de tal manera que s’ ha passat els dos avituallaments, no se si ha baixat les trialeres previstes, però ha arribat el primer i desqualificat 1:05 h, cinquè en arribar un servidor, en el segon avituallament anava el onzè, però al primer descens he avançat a tres que baixaven caminant, feia cinc minuts que hem deien a la pujada “venga, venga que llegaras”, desprès un altra pujada i em poso les piles, avanço un altre i torna ha arribar l’ultima baixada de tres Km que torno a avançar a dos mes que baixaven “pisando huevos” per fi la meta i cinquè, faltava el Carles, que anava davant meu, però com se va perdre ha arribat el catorzèi per últim l’ Esteban, aquesta vegada el penúltim amb la seva musica i diem “que trenca-huesos” li fa falta una mica de rodatge.
Conclusió: perfecta per la diversitat de trams, però una mica justa de senyalització, han dit que la propera estarà millor ja que aquesta es la primera que preparen.
Sembla que van xalar força, a veure si arriben les fotos.

3 comentaris:

  1. Felicitats Joaquím, primer, guauuuuuuuuu, dintre de poc vindras amb nosaltres.

    ResponElimina
  2. Joaquím que t'has dopat o que ??? jejeje, enhorabona crack.

    ResponElimina
  3. Anònim5/8/09

    Enhorabona Joaquím segueix així, aviat guanyaràs als membres del cub BTT 44 dents, ànims
    Susanna

    ResponElimina