diumenge, 26 de juliol del 2009

TRIATLO DE LA VILA, HI TORNARÉ

Com m'esperava ha estat una experiència per repetir. Un ambient increible, molt bones sensacions tot i el "madrugón" a les 5 dret, i la prova molt millor de l'esperat.
Arribada a Bcn sobre les 7 del matí, cap a la zona de boxes per tal de deixar la bici i les sabatilles, tant per corre com per la bici. Una vegada tot llest, xip col.locat (que a la postre no ha servit per res, per que no surt el meu temps a la llista del triatló), i cap a la platja. Des de la primera sortida fins la meva havien de passar 40 minuts, per tant he decidit quedar-me a veure com arribava el primer grup de nedadors federats (o sigui maquinorros) que han tardat uns 10-12 minuts en fer els 750 mts. Vist i cap a la zona de sortida, el cuquet de l'estòmag ja s'estava manifestant sabent el que m'esperava.
Una mica d'escalfament i preparats per la sortida. Després de sentir els comentaris dels veterans a alguns debutants, ja vaig veure que no anava gaire errat en l'estratègia de l'aigua, sortir dels últims per no rebre gaire cops. Tot i això, després de la sortida, he vist que el meu ritme era prou bo i he sigut jo qui ha repartit al personal que tenia per davant. Colapse a la primera boia, ja que s'havia de girar més de 90 graus i enfilada cap a la platja d'arribada. Al final he arribat en aquest sector amb un temps de 22 minuts i al mig del grups, força bé.
Pujada al tram de bicicleta, calçat de sabates i casc, i a fer els dos tombs que completarien un total de 20 km. Aquí es on pensava que aniria millor i podria recuperar llocs, però deu n'hi do quines màquines hi han pel món, he recuperat força places, però a l'últim grup han vingut uns grupets organitzats en relleus, que no hi ha hagut manera de entrar en cap, finalment amb un ritme de mitja de 32 km he deixar la bici i he sortit a la cursa a peu amb 59 minuts.
A la sortida a peu crec que ha sigut on el xip no ha pitat, he començat amb un ritme de 5minuts/km i l'he pogut aguantar fins al final.
Arribada i el meu pulsòmetre ha marcat un molt satisfactori temp de 1h 25m, tenint en compte que les previsions apuntaven entre 1h30-1h40, em puc donar per satisfet. Aproximadament hauria entrat sobre la posició 545-550.
I després de l'arribada, he acabat pujant al podi. Si si, com tercer classificat del triatló solidari, per la quantitat recaptada pel projecte de la guarderia a Malawi. M'han regalat un cap de setmana de camping, bé ens han regalat ja que ha sigut gràcies a tots els que hau col.laborat. Això ho mullarem amb unes sidres que pagaré jo, lògicament.
Unes quantes fotos, evidentment no son de un servidor en plena competició

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada